Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingenToestellen voor warm water (= boiler)
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
Er is schade aan de boiler of onderdelen ervan door vorst | |
Er is schade aan de boiler door een fout van de huurder | |
Er is een lek bij de boiler | |
De boiler werkt niet zoals het moet | |
Het water wordt niet warm |
Hangt er een gasgeur in de woning? Draai dan onmiddellijk uw GASKRAAN DICHT en BEL EANDIS: 0800/65 0 65 of Infrax-West: 0800/60 888. Trek bij een defect aan de elektrische keukenboiler onmiddellijk de stekker uit het stopcontact en leg de zekering af.