Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingenKranen en loodgieterij
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
Er komt bijna geen water uit de kraan door een vuil zeefje of verkalkte kraantop | |
De kraan of een onderdeel is los, kapot, weg, lekt, zit vast, draait door of is verkalkt | |
Het kraantje onder de WC, lavabo of achter de gootsteen zit vast | |
Er komt bijna geen water uit de kraan door verkalkte leidingen | |
Er komt bijna geen water uit de kranen door een defecte drukmeter bij de teller |
Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166 (iedere werkdag van 08:00 tot 16:00)