Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingenDouche – bad
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
De douche of het bad staat los of is kapot | |
De stop van het bad is los, kapot of weg | |
De stang van de douche, het gordijn van de douche of de doucheslang staan los, zijn kapot of weg | |
Er is een verstopping door bijvoorbeeld haren, etensresten, olie of vetten | |
Er is waterschade omdat de silicone rondom het bad of de douche versleten is | |
Er is een lek of schade door het losdraaien van de sifon | |
Er zijn putjes of barsten in de email | |
Er zit elektriciteit op de douche of het bad | |
Er is een verstopping door een breuk onder de grond of door een slechte constructie | |
De overloop van het bad is kapot | |
Er is geurhinder door een gaatje of barst in een afvoerbuis of sifon | |
Er is een lek bij de waterleiding, afvoerbuis of sifon waar je niet bij kan | |
De toplaag email is afgesleten |
Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166 (iedere werkdag van 08:00 tot 16:00)