Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
De radiator komt los van de muur door er iets zwaar op te zetten | |
De radiator is losgemaakt door de huurder | |
De radiator is overschilderd in een andere kleur | |
De radiator komt los van de muur door scheuren in de muur | |
De radiator wordt niet warm omdat er lucht in zit | |
De kraan of knop van de radiator is los, draait door, zit vast of lekt | |
De radiator maakt vreemde geluiden (bv. tikken, ...) of blijft warm als de radiatorkraan volledig dicht is | |
De radiator is lek | |
De radiator wordt niet warm door een lek in het watercircuit | |
De elektrische radiator is verbrand | |
De thermostaatkraan op de radiator werkt niet |
Bel de onderhoudsfirma: 058/31 38 26 (iedere werkdag van 08:00 tot 16:00).