Ketel van de centrale verwarming

homeik huuronderhoud en herstellingenKetel van de centrale verwarming

onderhoud

Voor het onderhoud van de centrale verwarming heeft Woonmaatschappij Ijzer & Zee een contract afgesloten met een onderhoudsfirma. U betaalt hiervoor iedere maand een bedrag in de huurlasten. De onderhoudsfirma komt één keer per 2 jaar langs om de centrale verwarming na te zien en te kuisen. Is dit bij u niet het geval? Verwittig dan de Woonmaatschappij. Is er een defect aan uw cv-ketel? Bel dan naar de onderhoudsfirma. Zij staan ook 24 uur op 24 in voor pechverhelping bij dringende gevallen. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166.
U mag het onderhoud van uw cv-ketel niet zelf doen. Laat steeds de onderhoudsfirma aan uw cv-ketel werken. Hou de ruimte rond de cv-ketel altijd vrij.
Plaats geen brandbare materialen op de ketel of te dicht bij de ketel (brandgevaar).
Bij de rookdetectoren of CO-melders in uw woning of appartement moet u zelf de batterijen vervangen.

herstelling

In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.

wat is er aan de hand?
Er is schade aan de cv-ketel en onderdelen door vorst
Er is schade aan de cv-ketel door een fout van de huurder
Er is een lek bij de cv-ketel
De cv-ketel werkt niet zoals het moet

Hangt er een gasgeur in de woning? Draai dan onmiddellijk uw GASKRAAN DICHT en BEL EANDIS: 0800/65 0 65 of Infrax-West: 0800/60 888. Bel de onderhoudsfirma: 0800 90 166 (iedere werkdag van 8u tot 16u).