Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingenAfsluiting – tuinpoortje
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
De afsluitdraad staat scheef, is los, kapot of weg | |
De betonplaten zijn los, kapot of weg | |
De tuinpoort knelt | |
De klink van het tuinpoortje is los, kapot of weg | |
Het slot van het tuinpoortje is kapot of weg | |
De betonnen afsluitpalen zijn rot | |
De metalen afsluitpalen of het tuinpoortje zijn verouderd en verroest | |
De tuinmuur is scheef of gebarsten waardoor de tuinpoort sleept |