Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingenGaragepoort
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
De poort gaat niet meer dicht | |
Het slot is kapot | |
De sleutel is stuk of verloren | |
De hengsels of veren zijn los, kapot of weg | |
De glijwielen in de geleider zijn kapot of versleten | |
De poort is geforceerd door een inbraak | |
De poort is beschadigd of vervormd door er tegen te stoten of door een aanrijding | |
De vloerlat aan de garagepoort ligt los of is doorgeroest | |
De poort is versleten | |
De poort is doorgeroest |