Heeft u een probleem in de woning en moet dit hersteld worden? Via onze handige herstellingstool kom je snel te weten wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
homeik huuronderhoud en herstellingen(Binnen)muren en plafond
onderhoud
herstelling
In onderstaande tabel lees je wie verantwoordelijk is voor de herstelling. Wil je meer informatie over de verantwoordelijke? Klik dan op de iconen hierboven.
U moet zelf de herstelling uitvoeren of laten uitvoeren door een vakman. De herstelling is uit te voeren op kosten van de huurder.
Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert deze herstelling op haar kosten uit. Bel 058/31.22.40.
De onderhoudsfirma aangesteld door Woonmaatschappij Ijzer & Zee voert de herstelling of het onderhoud uit. Bel naar de onderhoudsfirma: 0800 90 166. U moet hier geen extra kosten voor betalen.
Bel naar de nutsmaatschappij.
wat is er aan de hand? | |
---|---|
Er is schade aan de bepleistering | |
Er is schimmel op de muur door een slechte verluchting van het lokaal (condens) | |
Er zijn putten of scheuren in het plafond of in de muren door stoten | |
Er zijn kleine scheuren door zetting van de gewelven | |
![]() |
Het pleisterwerk van het plafond valt naar beneden |
![]() |
De bepleistering valt van de muur |
![]() |
Er is vochtschade door opstijgend vocht |
Er sijpelt water door het plafond of langs de muur door een lek in het plat dak |